mandag den 4. juli 2011

Tour de blog

Tænk at få lov til en hel weekend at snakke om have, have og atter have. Det har været fantastisk.

Vi fik lov til at få en haveoplevelse ud over det sædvanlige. Vi besøgte Tante Grøn i .....! Ovenstående billede er taget fra  hendes have ud i rabatten med de smukke røde valmuer. HOVSA - jeg kom vist til at retouchere lidt i bynavnet - hihi!

Det er simpelthen den smukkeste have jeg nogensinde har set, og det er en usædvanlig skøn kvinde der har den.

Som Fru Friis skrev, så er haven "hemlig nemlig", men jeg har fået lov til at vise et par billeder, som ikke afslører for meget, men som alligevel kan pirre nysgerrigheden.




Tusind tak, Tante Grøn for en skøn oplevelse.

17 kommentarer:

  1. Næsten ikke misundelig ;0)

    SvarSlet
  2. Kære Lene,
    Jeg er sikker på I havde en skøn dag. Er selv haveblogger på begynderstadiet. Skønt at kunne følge med i din spændende blog. Der er bare så meget glæde ved at være havetosset.
    Fin side. Kh Anne

    SvarSlet
  3. Godt at weekenden levede op til forventningerne og lidt til !
    Det ligner jo en eventyrhave hos Tante Grøn - men vi må vel vente til Hr.Dalby præsenterer den i en bog :o)

    SvarSlet
  4. En hel weekend med andre have-gale. Det lyder bare dejligt :-)
    Tante Grøns have ser meget spændende ud. Vi venter i spænding på en eventuel afsløring ;-)

    SvarSlet
  5. Det lyder bare så spændende og inspirernde med den tour de blog-oplevelse, I har haft. Super idé som forhåbentlig lever videre, så der kommer andre muligheder for at deltage :) Tak for kigget i Tante Grøns have.

    SvarSlet
  6. Hahahaha Lene,

    En HEEEEELT fantastisk weekend og en SUPERfantastisk have Tanten har! Ikke nok med at haven er fuldstændig drømmeagtig, men Tante Grøn lige så sød som hendes have er vidunderlig!

    Jeg er stadigt smadret efter turen, så mine indlæg må vente :-)

    SvarSlet
  7. Vi er sådan set ikke i tvivl om at det har været en fantastisk tur for jer - er såmænd kun lettere "grøn" over det - men spændende at læse om jeres oplevelser. Vi må i tålmodighed vente på at se mere af tante Grøns have, det glæder jeg mig til.

    SvarSlet
  8. Ih, det ser vel nok skønt ud :-)

    SvarSlet
  9. Ja det skal altså ikke undre mig søde Lene, at du smuttede hen og udøvede graffiti-vold på byskiltet for at holde den skønne Tante Grøn have hemmelig .... hi hi
    Jeg er stadig helt høj af blomstrende indtryk :-).
    Ha' en skøn dag (vi er vel kommet til tirsdag nu?)
    Kh Lone

    SvarSlet
  10. Tak for sidst ;-) Det var hyggeligt at møde dig "live". Sikke mange indtryk, vi fik med. Og planter!
    Nu kan jeg jo snart ikke vente længere på den bog udkommer.. må ha´mere!

    SvarSlet
  11. Ser lovende ud, bliver mere nysgerrig efter DEN have af den "mystiske" Tante Grøn

    SvarSlet
  12. Kære Lene, ååhhh de skønne billeder bringer de dejligste minder frem. Det er en helt fantastisk have gid man dog orkede at nedlægge græsplænen:) Hvordan går det, er din haveplan tegnet færdig? Nu er jeg så snart den sidste der mangler et indlæg på bloggen om vores tur, men altså jeg nyder aftenerne i haven - her går jeg og jubler over alle de skønne nye planter der kom med hjem:0)
    Hyg dig og knus / Lisbeth

    SvarSlet
  13. Forstår godt at det har været noget af en oplevelse. Så mange skønne blomster.

    SvarSlet
  14. Suk Suk Suk, ja det var bare en fantastisk tur :-D
    Jeg har dog ikke lavet et indlæg fra turen endnu. I har jo alle gjordt det så godt :-)
    Ha en god weekend naår di kommer der til Lene!
    K. Gro

    SvarSlet
  15. Søde Lene,

    hold da op.....hende TANTE GRØN bor da godt nok helt ude på Bøh` eren:o) Ja, man ser jo tydeligt, at hun bor helt ude ved verdens ende. Efter byskiltet er der jo blot et stort gabende, gråt INGENTING:o) Selveste Intetheden:o)!!!! Det er dog ufatteligt at Tourholdets GPS har kunnet finde helt derud in the middle of absolutely nowhere:o)

    Nå, spøg til side: Jeg er meget meget glad for, at jeres navigationssystem fandt mig:o) Ellers var jeg jo gået glip af en helt vidunderlig oplevelse. Tænk, at få lov at møde så mange dejlige blogkendisser på een gang:o) Heldige mig!
    Det var så skønt at være vidne til jeres glødende og brændende havepassion, enthusiasme og blomsterglæde. Ja, tænk at kunne få lov at tale have og blomster med en flok andre havegale fruentimmere. Det var SÅ befriende. Ingen smalltalk.....bare direkte til sagen: Blomstersagen. Ingen unødvendig og overflødig chitchat og smalltalk. Nej, i sådan et forum ved man, hvad der er godt og meningsfuldt at tale om.

    Tusind tusind trillioner gange ti tak for alle dine smukke ord om haven, Lene. Dem gemmer jeg dybt i mit hjerte, for de gjorde mig rigtig rigtig glad. Og selv tusind tak for sidst og for den skønne oplevelse I allesammen gav mig:o)

    De kærligste hilsner og tanker og et stort regnvejrsknus fra Intetheden, hvor Tante Grøn kom til at drysse lidt valmuefrø ved byskiltet:o) Hav en skøn og blomsterrig weekend

    SvarSlet
  16. Hej Lene

    Sikke en dejlig oplevelse i har haft - jeg kan kun sige, jeg er lidt misundelig. Hvor er det skønt at høre, at Tante Grøn har haft en lige så dejlig oplevelse. Nu er man da nødt til at have den bog ;o).

    Rigtig god weekend.

    Knus Mette

    SvarSlet