fredag den 18. februar 2011

Havevandring hos Jette Frölich

Fru Friis fra Fru Friis' Frøbo har opfordret mig til at lægge nogle flere billeder ud fra min tur i Jette Frölichs have i juni 2010, og det vil jeg da meget gerne.

Jette Frölich har en fantastisk frodig og kuperet have, men jeg vil lade billederne tale for sig selv, og håber at I kan få et lille indtryk af haven.
Yndigt, lille lysthus til børnebørnene

Udestuen, som er inspireret af Kungens Vinhus på Sofiero Slot.

Nærmest "skovstemning"

Der var fint dækket op til kaffe og kage forskellige steder i haven.

Hvem skulle tro at et kastanietræ kunne indpasses her? Det kan det med en kraftig beskæring.

Rosen"træet" hedder Hurdal
Stengærder er mums - synes jeg.


Hvis hun skulle finde på at holde åben have igen, vil jeg absolut anbefale et besøg.

4 kommentarer:

  1. Du er sandelig hurtig! ;o) Tak for de fine billeder, det ser lige så hyggeligt ud som jeg havde forestillet mig, vi må håbe hun holder åben have igen. Det er altså hyggeligt at komme ud og se andre haver.
    Ha' en dejlig dag fra fru friis

    SvarSlet
  2. Kære Lene

    Jeg var faktisk også på besøg hos Jette Frölich, men jeg havde valgt den første af to datoer, og da sommeren kom sent i 2010, var intet sprunget ud endnu. Vi blev inviteret til at komme på dato nr. to et par uger senere, fordi roserne ikke var sprunget ud, men da kunne jeg desværre ikke.

    Det var en fantastisk oplevelse, og hvis hun holder åben have igen, melder jeg mig, så jeg kan få set det hele i udspring. Det var nu en god oplevelse alligevel, for havens linjer kunne vi selvfølgelig nyde - for ikke at tale om hendes eventyrlige fortælling om, hvordan hun startede sit firma.

    SvarSlet
  3. Skønne billeder fra en dejlig sommer:) Jeg var også på besøg i haven, men som Nette skriver så jeg heller ikke roserne udspunget. Men det var en rigtig hyggelig aften og meget hyggeligt at tale med andre deltagere:)

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor ser det bare hyggeligt ud.
    Gid det var min have.
    Vil så gerne have en have med små hyggekroge.
    Men det må komme hen af vejen.
    Når man ser de billeder får man helt klart lyst til sommeren snart viser sig.

    Knus Fra Susi

    SvarSlet